trainen bij de shaolin - Reisverslag uit Hoogkarspel, Nederland van Martijn Willms - WaarBenJij.nu trainen bij de shaolin - Reisverslag uit Hoogkarspel, Nederland van Martijn Willms - WaarBenJij.nu

trainen bij de shaolin

Blijf op de hoogte en volg Martijn

26 Oktober 2014 | Nederland, Hoogkarspel

Het is weer tijd voor me volgende reis, dit keer naar china waar ik voor lange tijd martial arts ga leren bij Maling Shaolin kung fu acadamy. Het ligt vlabij xinji city een plaatsje tussen Peking en Shanghai in op ongeveer een nacht rijden met de trein.

Naast de vele lichamelijke trainingen zoals: cardio, kracht, behendigheid en technieken krijg ik ook les in de cultuur, boeddhisme, taoisme en chinese taal en caligrafie (lezen en schrijven).
De reis begint bij shanghai waar ik 4 dagen de stad ga bekijken en dan met de trein naar de academy ga. Na het trainen ga ik naar peking voor een paar dagen om vervolgens de trein in te stappen en o.a. door Mongolië, Sibirië en Rusland weer richting huis rij.

Het is spannend en geweldig tegelijk en ik ben benieuwd hoe het mij zal beinvloeden. Wens me maar succes en tot over een tijdje weer!!

  • 29 Oktober 2014 - 19:54

    Angela:

    Hoi Martijn,

    Ben je van de Jetlag bekomen?
    Succes vrijdag met de trein reis.
    Xxx

  • 29 Oktober 2014 - 22:06

    Leo :

    Hey Martijn.

    Maak er een mooi jaar van. We volgen je hier wel!!

    grtz Jos en Leo

  • 30 Oktober 2014 - 07:31

    Jimmy De Wit:

    Veilig aangekomen tijger..! Stuukses daar en zet hem op xx

  • 30 Oktober 2014 - 07:54

    Frans Willms:

    Heel veel succes daar op de academy het komende jaar . En geniet er van met alles wat je daar doet en ziet xxx

  • 30 Oktober 2014 - 14:07

    Oma En Opa Lammers:

    Banaantjes en chocoladeletter mee gekregen ???
    Oma en Opa

  • 31 Oktober 2014 - 15:19

    Yvon W:

    Leuk wat te lezen van je! Komt de Chinese havermout al je neus uit ? ;-) Hang in there !

    liefs,
    Yvon enzo

  • 04 November 2014 - 20:16

    Oma Ooteman:

    Hoi Martijn
    Leuk weer wat te lezen over je avontuur.
    Liefs Oma.

  • 31 December 2014 - 17:07

    0pa En Oma Lammers :

    Martijn, een blessure vrij en een gezond 2015. Oma een Opa Lammers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoogkarspel

trainen in china

deze reis ga ik martial arts en de chinese taal leren in china

Recente Reisverslagen:

25 Oktober 2015

Beijing

17 Oktober 2015

laatste 7 weken

30 Augustus 2015

tiende maand

02 Augustus 2015

negende maand

04 Juli 2015

achtste maand
Martijn

Actief sinds 25 Aug. 2011
Verslag gelezen: 550
Totaal aantal bezoekers 58607

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2014 - 26 Oktober 2015

trainen in china

05 September 2011 - 14 Maart 2012

backpacking aussie

Landen bezocht: