De eerste dagen van sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martijn Willms - WaarBenJij.nu De eerste dagen van sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martijn Willms - WaarBenJij.nu

De eerste dagen van sydney

Door: hkmoranW0

Blijf op de hoogte en volg Martijn

14 September 2011 | Australië, Sydney

We beginnen al een beetje in te komen in het australische leventje na de eerste dagen. Het was wel even wennen hier want ze zijn hier allemaal heel relax, ook ziet alles er heel netjes uit overal. Wat ook lekker is, is dat de bussen en treinen nooit vertraging hebben en je staat niet langer te wachten dan 10 min. kunnen wij hollanders nog een voorbeeld aan nemen hahaha. Gisteren zijn we naar het opera house geweest en een stuk door een groot park gelopen, op weg naar een afspraak voor een auto te bekijken. Dat liep op niks uit want die auto had te veel mankementen dus dat was wel een domper. Maar toen hadden we een ander gebeld en daar zijn we vandaag wezen kijken na een middag op het bondi beach, en dat bleek wel een goede auto te zijn, dus morgenmiddag gaan we de auto ophalen. Maar eerst een tocht over de harbour bridge en een tour binnen in het opera house.

• 14 September 2011 - 16:24

Aloysia :

Mooie foto's weer zeg!!

• 14 September 2011 - 16:35

Jos En Leo:

Toppie man en nu genieten maar..... have fun!!

• 14 September 2011 - 18:59

Angela (moeders):

Geweldig de foto`s, het ziet er gaaf uit.
    Zaterdag nog naar Defqon? Weer een belevenis rijker.
    Zaterdag vliegt ook Erik Wagemaker naar Sidney wie weet komen jullie hem nog tegen. De wereld lijkt groot maar is kleiner dan je denkt.

Dikke kus voor jullie mannen, xxx moeders.

• 14 September 2011 - 19:16

Cobie:

geweldig dat opera house , leuk dat jullie daar oog voor hebben.
    groetjes

• 14 September 2011 - 19:24

Pap En Mam [ L ]:

sodeju wat een mooie foto's vooral die boom, Neem die maar mee kan wel in de voortuin .veel rijplezier met jullie nieuwe aankoop groetjes xx MeMo

• 14 September 2011 - 20:22

Yvon:

Ow, je houdt het goed bij :-) Mooie pics en veel plezier bij Defqon. Neem ff een foto van jou en Timo: hij is daar immers ook bij :-)

Geniet !
    Yvon enzo

• 15 September 2011 - 09:23

Joost K.:

Ziet er allemaal goed uit mannen. Zo een auto is wel echt een must, dan krijg je echt het gevoel dat je vrij ben!

Dus maak jullie vooral niet druk mannen en enjoy!

xx Joost

• 15 September 2011 - 17:35

Paul De Vries:

Hoi Luuk,

Het is echt begonnen. Leef met volle teugen. Leuk om alles te lezen.

• 16 September 2011 - 10:52

Roy Valentijn:

Doodziek jongens, het ziet er inderdaad echt schoon uit daar. Ik blijf jullie volgen ! Heel veel plezier nog die tweehonderdenweetikveel dagen :P

• 16 September 2011 - 12:47

Jeffrey:

Ziet er goed uit allemaal! Autootje geregelt zie ik. Geniet ervan zal je gaan volgen ben benieuwd naar het land Australië. Veel plezier

• 16 September 2011 - 15:27

Hknickdtjes:

hahahah netjes hoor maten ook lekker weer wij kunnen en voorbeeld nemen aan die gigantische j@ck borden omg (K)jes

• 17 September 2011 - 10:58

Renaii:

Morrie jóós! Wat leuk dat jullie al zoveel geschreven hebben! Gelukkig gaat het jullie goed af tot nu toe.. Have fun @ Defqon ik verwacht er wel een verhaaltje van ;) X

• 17 September 2011 - 13:53

Stef:

vandaag is de grote dag denk mooi te rammen op defqon hopen dat jullie mooi weer hebben en veel plezier met die lancer he;) die gaat wel hard denk:P x

• 18 September 2011 - 14:48

Frans {je Vader}:

Het zijn weer een paar mooi fotos en als ik het goed lees hebben jullie nu dus een goeien auto voor de reis door australia. Ik blijven jullie volgen door aussie. heel veel plezier je vader.

• 20 September 2011 - 18:19

Steve Siegal:

Mooie foto's jonges! En al wat mooie dingen meegemaakt naast "Crime City", of mensen ontmoet? Niet vergeten om het hardlopen bij te houden nu jullie een waggi gekocht hebben hé. iig veel plzier met de Audi Q7 en niet te snel voorbij al dat moois rijden hé! Spreekje x