hongkong - Reisverslag uit Kowloon, Hong Kong van Martijn Willms - WaarBenJij.nu hongkong - Reisverslag uit Kowloon, Hong Kong van Martijn Willms - WaarBenJij.nu

hongkong

Door: hkmoranW0

Blijf op de hoogte en volg Martijn

06 September 2011 | Hong Kong, Kowloon

lange reis achter de rug 12u vliege!
Zijn nu net aangekomen in ons hotel in HONG KONG;) zitte op de 21e verdieping en uitzicht is gigantisch! voor de rest nog geen probleme gehad,gaan nu happie ete is hier nu 11u savonds. XX luuk en martijn

• 06 September 2011 - 14:39

Pap En Mam Van Luuk:

Wat goed dat jullie meteen wat hebben laten horen. We zijn niet bij de computer vandaan geweest, ha ha. Heerlijk dat alles voorspoedig ging!

• 06 September 2011 - 14:54

Leo En Jos:

He mannen!!!
    En dan de stad verkennen? Of lekker jullie bed in? Leuk om jullie zo te volgen hier. Maak er een mooi jaar van!!! Enjoy!!!

• 06 September 2011 - 15:36

Je Vader En Wil:

ik ben blij dat je in hongkong zit.
    en je zal wel een prachtig uitzicht hebben op 21 hoog heel veel plesier in hongkong.

• 06 September 2011 - 18:40

Moeders (Angela):

Toppie jongens, ik zit al de hele dag te wachten blij dat jullie zo snel wat hebben laten horen. Geweldig om jullie zo te volgen.

Love you, moeders.

• 06 September 2011 - 19:18

Luuk & Aloys:

Hè mannen!

Mooi dat jullie veilig zijn aangekomen!
    Nu snel genieten van Hong Kong, want jullie blijven er vesself niet zo lang!

We wachten op jullie volgende verslag!

Xx

• 07 September 2011 - 14:20

Trudie:

Heey Martijn,
    Wow Hong Kong, en wat een uitzicht, en dit is nog maar het begin, van nog heel veel mooie plaatjes.
    Ga genieten en maak er een geweldige reis van!!!!!!!
    Heel veel liefs vanuit een koud en nat zwembad.
    Trudie en Cheryl xxx

• 07 September 2011 - 15:16

Amy:

Wauw...wat een uitzicht!!...

Bang-cock has them nou...
    So long gay boys...plelelelelrele...

Heeeeel veel plezier jongens...en jullie moeten zeker een she-male experience meepikken Haha! ;)

Veel liefs!

• 07 September 2011 - 19:54

Cobie:

hallo jongens ,lang vliegen maar dan heb je wel wat .
    wat een prachtig uitzicht.wij gaan jullie volgen ,zet dus genoeg foto's op de mail .
    groetjes uit hoogkarspel.

• 08 September 2011 - 11:18

Manon :

klinkt allemaal top. mooi uitzicht je zou er hoogte vrees van krijgen.doe voorzichtig we volgen je groetjes manon en dik

• 08 September 2011 - 16:35

Stef:

zo das pittig moet je niet hopen dat de lift het begeeft maar wel goed voor de fitnes. hebben jullie al veel dingen gedaan of alleen maar achter de meiden aan daarzo:P veel plezier nog daar laatste paar dagen. ik heb me motor rijbewijs gehaald hoor;) was net aan maar net aan genoeg dus xxx

• 08 September 2011 - 18:49

Maarten:

heey brother en luuk aalles goed en was het leuk in engeland en 3leuke dagen gehad in hong kong?
    big mac euro1,40;)
    we missen maar ik stop latter film vriend
    p.s ik slaap eigelykwel lekker met je kussen(L)xxx

• 08 September 2011 - 21:31

R0osje:

hee broertje,
    wat een vet uitzicht vanuit die kamer echt doodziek al die lichtjes.
    ik zit de hele tijd aan jullie te denken,
    vind het zo een raar idee dat je helemaal daar zit !
    ik zat al te denken nou leuk hoor met kerst zonder jou :(
    maar scheeld wel kadootjes kopen ;) haha
    ik heb gister je tv opgehaalt bij pap en mam alleen kon de afstandsbediening nergens vinden !
    hij staat wel super mooi in me huis :D
    volgens mij vliegen jullie morgen naar australie dus ik wens jullie een goeie vlucht !
    love you
    xxx je zusje